VROEG
Het wedstrijdsecretariaat bepaalt vooraf op welke velden welke wedstrijden worden gespeeld en zorgt dat er (2) wedstrijdschema’s aanwezig zijn.
De wedstrijdschema’s worden opgehangen in de kantine (1e etage) en het mededelingenbord (beneden naast de toegangsdeur hal).

  • Indien noodzakelijk opent het team het materiaalhok (sleutel in de kassa achter de bar). Sleutel
       terugbrengen !!!!
  • De teams bouwen (vanaf 19.00 uur) zelf hun velden op (palen, net/hoogte)
  • Het team met zaaldienst helpt bij het opbouwen van de velden bij een jeugdteam
  • Het team met zaaldienst zorgt voor plaatsen van teltafels, stoelen, telborden en de
       scheidsrechtersstoelen
  • Het team met zaaldienst hangt het tussennet zo strak mogelijk op.

LAAT

  • Alle teams met een late wedstrijd breken hun eigen veld af (palen, net, stoelen, teltafel,
       scheidsrechtersstoelen, telborden). Netten + telborden op de materiaalwagen plaatsen;
       Scheidsrechtersstoelen in de opslagruimte plaatsen; Teltafels en stoelen in de opslagruimte
       recht tegenover de ingang opbergen
  • Het team met zaaldienst bergt het tussennet op na afloop van alle wedstrijden (ook al is hun
       wedstrijd wellicht veel eerder klaar)
  • Het team met zaaldienst is verantwoordelijk voor het nalopen van de zaal inclusief tribune
       beneden na afloop van alle wedstrijden v.w.b. (half)lege flessen, schillen, papier, vergeten
       kledingstukken etc. Het team is dus verantwoordelijk voor het ‘schoon’ opleveren van de hal
       aan het einde van de avond. Alle volleyballen moeten (zolang het geen inspeelballen van een
       team betreffen) in de ballenkasten in de opslagruimte
  • Eventueel achtergebleven wedstrijdformulieren moeten worden ingeleverd achter de bar.